Dubbel ingecheckt

• 8 augustus 2014
  • 5 reacties
  • 263 Bekeken

Beste NS,

Op 4 juli heb ik per ongeluk 2 keer ingecheckt alvorens ik van Rotterdam CS naar Hoek van Holland reisde.

Graag zou ik de 10 euro die ik teveel betaald heb terugvragen, maar dit zit niet in de standaard Mijn NS interface.

Kunt u mij helpen?

5 reacties

Reputatie 4
Badge
Hoe kunt u dubbel ingecheckt zijn? Heeft u verschillende OV-chipkaarten? Om te begrijpen wat er gebeurd is, is meer info. Misschien kan een moderator van dit forum dit oppakken?
Ik was niet zeker of ik ingecheckt had - de poortjes op Rotterdam CS staan altijd open. Vijf minuten na de eerste keer inchecken wilde ik het controleren en heb daarbij, per ongeluk, dus voor een tweede keer ingecheckt. De eerste keer heeft 10 euro gekost. (Bij metro en tram check je uit, als je een tweede keer probeert in te checken, of je krijgt de melding, "U bent al ingecheckt.")
Bij de poortjes bij de trein niet meer. Die zijn alleen voor in of voor uitchecken.

Bij de lezers kan dat wel om de verwarring compleet te maken.
Welkom op het forum msiegerist!

Ik wil graag voor je kijken of je in aanmerking komt voor restitutie. Kan je mij een privébericht sturen met daarin je naam, postcode + huisnummer, geboortedatum, reisdatum, kaartnummer, IBAN + tenaamstelling?

P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het subforum OV-chipkaart. Daar komt je vraag het beste tot zijn recht.
Dank! Ik heb je een privébericht gestuurd.

Reageer