beantwoord

Dubbel uitcheck, hoe krijg ik mijn geld terug.

• 24 augustus 2015
  • 2 reacties
  • 140 Bekeken

Ik heb afgelopen zaterdag met de trein gereisd (Maastricht - Sittard), en toen ik thuis was wist ik niet zeker meer of ik had uitgecheckt. Ik heb gekeken op mijn reishistorie online, maar daar stond geen reis. Ik ben toen terug naar het station gegaan en heb toen uitgecheckt, maar blijkbaar had ik toch al uitgecheckt toen ik uit de trein stapte, dus nu is mij dus 10 euro afgeschreven voor het dubbel uitchecken. Hoe kan ik dit geld terugvragen? (Nu staat de reis overigens wel in mijn reishistorie).

Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door ErikVD 24 augustus 2015, 10:22

Zoals je hier in ontelbare andere lijntjes kunt lezen, bijvoorbeeld via de zoek optie, is je reishistorie (checkin/-out) online niet ad-hoc bijgewerkt maar kan dit 24-48 uur duren bij NS.
Als je teruggaat naar het station kun je je kaart beter voor een kaartautomaat houden en daar je reishistorie checken, deze is wel direct bijgewerkt.

Nu moet je NS Klantenservice bellen of tweeten.
Bekijk origineel

2 reacties

Zoals je hier in ontelbare andere lijntjes kunt lezen, bijvoorbeeld via de zoek optie, is je reishistorie (checkin/-out) online niet ad-hoc bijgewerkt maar kan dit 24-48 uur duren bij NS.
Als je teruggaat naar het station kun je je kaart beter voor een kaartautomaat houden en daar je reishistorie checken, deze is wel direct bijgewerkt.

Nu moet je NS Klantenservice bellen of tweeten.
ErikVD geeft het juiste antwoord. Je kunt NS Klantenservice 24/7 bereiken op telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief).

Reageer