beantwoord

Dubbel uitchecken

• 9 oktober 2014
  • 3 reacties
  • 632 Bekeken

LS,

Vandaag ben ik op station Sittard twee keer uitgecheckt. Afgelopen maandag ben ik voor het laatst uitgecheckt. Vandaag wilde ik de kaart opladen, liep daarna naar een poortje en heb de verkeerde lezer gebruikt waardoor ik nog een keer uitcheckte. Dit resulteerde in een foutieve afschrijving van 20 euro! Hoe is het trouwens mogelijk dat je dubbel kunt uitchecken? Kunnen deze apparaten niet slimmer gemaakt worden waardoor mensen niet deze fout kunnen begaan. Het verwarrende is namelijk dat NS poortjes heeft waar je zowel in- en uit kunt checken maar dus ook poortjes waarbij je enkel in- of uit kunt checken. Als je haast hebt, dan let daar niet op. Hoe kan ik deze 20 euro nu terugkrijgen?

Groeten, Manon
icon

Beste antwoord door Hertog 9 oktober 2014, 10:20

Kennelijk gebeuren bij jou wel meer dingen dubbel :8

Dit bericht had je ook al eerder geplaatst

Om die €20 terug te vragen zou je een belletje kunnen geven naar de Klantenservice (030 751 51 55) of eventueel wachten tot een moderator op dit forum contact met je opneemt om e.e.a. voor je te regelen.
Bekijk origineel

3 reacties

Kennelijk gebeuren bij jou wel meer dingen dubbel :8

Dit bericht had je ook al eerder geplaatst

Om die €20 terug te vragen zou je een belletje kunnen geven naar de Klantenservice (030 751 51 55) of eventueel wachten tot een moderator op dit forum contact met je opneemt om e.e.a. voor je te regelen.
Haha ik zag het ja 🙂
Beste manonparlevliet,

Welkom op het NS serviceforum. Ik heb het antwoord van Hertog, als beste antwoord gemarkeerd. Je kunt even een privebericht sturen met je NAW-gegevens + OV-chipkaartnummer. Dan ga ik kijken wat ik voor je kan doen.

Ps. Je vraag heb ik verplaatst naar het topic 'OV-chipkaart'.

Reageer