beantwoord

Dubbel uitgecheckt, 10 euro kwijt.

  • 21 maart 2017
  • 1 reactie
  • 509 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Hoi NS, vorige week zondag heb ik met de trein gereisd van Zaandam naar Amsterdam CS. Daar aangekomen heb ik uitgecheckt aan de ene kant van het station, koffie gehaald, om vervolgens naar de metro aan de andere zijde van het station te lopen. Hierbij kwam ik weer langs de poortjes en wist ik niet zeker of ik al had uitgecheckt. Om zeker te zijn besloot ik mijn OV-chipkaart voor de sensor te houden. Ik bleek al te zijn uitgecheckt en tot mijn schrik werd er € 10,00 van mijn saldo afgehaald!

Volgens een vriendelijke conducteur kon ik op deze wijze mijn geld terugvragen, klopt dat?

Bij voorbaat dank.
icon

Beste antwoord door Thom 21 maart 2017, 19:58

Dat klopt. Als mensen zich een keer vergissen, wordt er vaak coulance verleend.


De snelste manier is Klantenservice bellen: 030-7515155. Het is tegen lokaal tarief, ze zijn er zeven dagen in de week en 24 uur per dag. Nu dus ook.

Wilt u contact opnemen middels Twitter: https://twitter.com/ns_online
Het kan ook via Facebook: https://nl-nl.facebook.com/nederlandsespoorwegen
Een overzicht van chat en ander contact: http://www.ns.nl/klantenservice/contact
Mailen gaat via het contactformulier: https://www.ns.nl/formulieren/contact.html
Als u iets met een bijlage wilt versturen, kunt u dat hier vragen.

Bedenk wel dat het antwoord op een mail doorgaans lang op zich laat wachten.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4
Dat klopt. Als mensen zich een keer vergissen, wordt er vaak coulance verleend.


De snelste manier is Klantenservice bellen: 030-7515155. Het is tegen lokaal tarief, ze zijn er zeven dagen in de week en 24 uur per dag. Nu dus ook.

Wilt u contact opnemen middels Twitter: https://twitter.com/ns_online
Het kan ook via Facebook: https://nl-nl.facebook.com/nederlandsespoorwegen
Een overzicht van chat en ander contact: http://www.ns.nl/klantenservice/contact
Mailen gaat via het contactformulier: https://www.ns.nl/formulieren/contact.html
Als u iets met een bijlage wilt versturen, kunt u dat hier vragen.

Bedenk wel dat het antwoord op een mail doorgaans lang op zich laat wachten.

Reageer