beantwoord

Dubbel uitgecheckt

• 1 mei 2019
  • 2 reacties
  • 133 Bekeken

Goedemorgen, ik heb vanmorgen op Utrecht Centraal per ongeluk dubbel uitgecheckt, waardoor er 20 euro is afgeschreven van mijn ov chipkaart, kan ik dit geld ergens terugvragen?

Alvast bedankt voor de snelle reactie!
icon

Beste antwoord door Tochjo 1 mei 2019, 11:31

U kunt hiervoor het beste even rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice. Dat gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.
Bekijk origineel

2 reacties

Badge +3
U kunt hiervoor het beste even rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice. Dat gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.
Welkom bij de NS Community JeaninevdGroep.

Wat Tochjo zegt klopt. Hoewel het op dit moment telefonisch erg druk is. Ik zou als ik jou was op een rustig moment proberen te bellen. Bijvoorbeeld vanavond voordat je gaat slapen?
Je kunt ook proberen uit te checken via Uitcheckgemist.

Reageer