beantwoord

dubbele betaling


Op 13-12 en 14-12 wordt door mij in totaal 6 keer een bedrag van e.10 betaald nl. 4 keer op 13 en 2 keer op 14 dec.
Op het van u ontvangen overzicht wordt maar 3 keer een betaling vermeld.
naar mijn idee heb ik dubbel betaald.
graag uw reactie

tel. *verwijderd door moderator i.v.m. privacy*
nr. *verwijderd door moderator i.v.m. privacy*
icon

Beste antwoord door Denice NS 6 januari 2019, 15:00

Welkom bij de Community, Mariejosee.

Zijn deze bedragen van je bankrekening afgeschreven? Dan betreft het waarschijnlijk Automatisch Opladen. In de omschrijving van de afschrijving kan je zien voor welke reisdatum het bedrag is afgeschreven. Het bedrag waarmee de kaart wordt opgeladen schiet Klantenservice OV-chipkaart aan je voor. Dit bedrag wordt daarna binnen 15 dagen van je bankrekening afgeschreven. Het zal dus niet worden afgeschreven op de dag dat je daadwerkelijk hebt gereisd. Zo kan het dus voorkomen dat er op 1 dag meerdere afschrijvingen worden gedaan die bijvoorbeeld allemaal gebaseerd zijn op andere reisdata.

Indien het gaat om afschrijvingen van je OV-chipkaart kan je het beste even contact opnemen met onze Klantenservice om het één en ander te laten uitzoeken. Dit gaat het snelste via Facebook, Twitter of Chat. Telefonisch kan uiteraard ook via 030-7515155 (lokaal tarief).

Bekijk origineel

1 reactie

Welkom bij de Community, Mariejosee.

Zijn deze bedragen van je bankrekening afgeschreven? Dan betreft het waarschijnlijk Automatisch Opladen. In de omschrijving van de afschrijving kan je zien voor welke reisdatum het bedrag is afgeschreven. Het bedrag waarmee de kaart wordt opgeladen schiet Klantenservice OV-chipkaart aan je voor. Dit bedrag wordt daarna binnen 15 dagen van je bankrekening afgeschreven. Het zal dus niet worden afgeschreven op de dag dat je daadwerkelijk hebt gereisd. Zo kan het dus voorkomen dat er op 1 dag meerdere afschrijvingen worden gedaan die bijvoorbeeld allemaal gebaseerd zijn op andere reisdata.

Indien het gaat om afschrijvingen van je OV-chipkaart kan je het beste even contact opnemen met onze Klantenservice om het één en ander te laten uitzoeken. Dit gaat het snelste via Facebook, Twitter of Chat. Telefonisch kan uiteraard ook via 030-7515155 (lokaal tarief).

Reageer