beantwoord

Een retourtje Amsterdam Arena wil ik kopen kan toch nog steeds op het station neem ik aan

• 7 oktober 2016
  • 9 reacties
  • 243 Bekeken

Reis niet veel en weet weinig hierover
icon

Beste antwoord door Janou NS 7 oktober 2016, 21:40

Hallo Evae en welkom! Je kan nog steeds kaartjes kopen het station 🙂
Bekijk origineel

9 reacties

Hallo Evae en welkom! Je kan nog steeds kaartjes kopen het station 🙂
Thanks en bedankt voor je info en leuk dat je reageert
Natuurlijk Evae 🙂 Dat is mijn werk 😉.
misschien een wereldvreemde vraag . Maar kan je ook reizen met een ov-chipkaart met de trein en die laadt ik op tot de prijs van een retourtje ? Is dit mogelijk ?
Wanneer je wilt gaan reizen bij de trein kan je ook inderdaad een Ov-chipkaart opladen en daarmee kan je in en uitchecken en dat doe je hetzelfde op de terug weg!
Is dat ingewikkeld .?
Ik bedoel ik koop een ov -chipkaart van plusminus de prijs van retourtje Groningen - Amsterdam en daarna moet ik de kaart nog opladen bij het station
Reputatie 2
Het is redelijk ingewikkeld. Bovendien moet je minimaal saldo van 20 euro op de kaart zetten.

Mocht je 1malig met de trein gaan zou ik een kaartje op het station kopen, al is dat 1 euro duurder
Reputatie 7
Ik bedoel ik koop een ov -chipkaart van plusminus de prijs van retourtje Groningen - Amsterdam en daarna moet ik de kaart nog opladen bij het station
Je koopt een anonieme kaart in de automaat. Deze kost €7,50.
Dit is niet moeilijk, je kunt het zelfs thuis oefenen.
Om te kunnen reizen, moet er minimaal €20,- op staan. (na aanschaf kaart, 5 jaar te gebruiken, mits er voldoende saldo op staat uiteraard)

Je kunt ook een eenmalige kaart kopen in de kaartautomaat, dit is de ritprijs € 50,80 retour, plus €1,- kosten voor het kaartje (eenmalig te gebruiken)(ook thuis te oefenen).

Je kunt ook thuis alvast een kaartje kopen, een e-ticket
Dan hoef je die alleen maar te printen en verder op het station niets meer te doen (alleen meenemen)
Dit is alleen de ritprijs € 50,80.

Op deze site staan acties vanuit de NS.

Op deze site staan zelfs nog meer acties ;)

Succes met reizen!

Reageer