beantwoord

Eerst mail over vergeten uitcheck, daarna afwijzing van claim

  • 25 maart 2019
  • 1 reactie
  • 109 Bekeken

Op 18 maart j.l. reisde ik van Dordrecht naar Rotterdam Blaak v.v.
In Rotterdam Blaak checkte ik per abuis uit bij de metro i.p.v. NS. 4 euro kwijt.
Bij de terugreis denk je in te checken bij NS, maar dat staat in de reishistorie als uitcheck.
Uitchecken in Dordrecht is dan een incheck.

Op 23 maart krijg ik bericht van NS dat ik een claim kan indienen voor een vergeten uitcheck.
Dat doe ik, maar op 25 maart krijg ik een afwijzing van NS dat er toch een volledige reis is gevonden.
Ik heb de reishistorie nagekeken, maar kan niet vaststellen wat nu precies is afgerekend.
Ik wil de reishistorie naar NS mailen, maar geen idee waar ik dat naar toe moet sturen.

Wie lost deze puzzel op?
icon

Beste antwoord door Rizana NS 25 maart 2019, 11:46

Wat jammer dat het niet helemaal soepel is verlopen met het in- en uitchecken, ajgorlee.

Wat betreft de ingehouden €4,00, kan je contact opnemen met RET. Zij kunnen dit corrigeren.
Onze klantenservice kijkt graag met je mee wat er bij oNS is misgegaan. Je kunt ons bereiken via Facebook, Twitter, Chat of telefonisch op https://tel:0886720201.

Laat je me weten als het gelukt is?
Bekijk origineel

1 reactie

Wat jammer dat het niet helemaal soepel is verlopen met het in- en uitchecken, ajgorlee.

Wat betreft de ingehouden €4,00, kan je contact opnemen met RET. Zij kunnen dit corrigeren.
Onze klantenservice kijkt graag met je mee wat er bij oNS is misgegaan. Je kunt ons bereiken via Facebook, Twitter, Chat of telefonisch op https://tel:0886720201.

Laat je me weten als het gelukt is?

Reageer