Einddatum ov-chipkaart achterhalen | NS Community
beantwoord

Einddatum ov-chipkaart achterhalen

  • 11 August 2017
  • 8 reacties
  • 35765 Bekeken

Hallo allemaal,

Ik ben mijn ov-chipkaart kwijt en kan hierdoor niet meer de einddatum achterhalen.
Weet iemand hoe dit opgelost kan worden?

Alvast bedankt. 🙂
icon

Beste antwoord door Stijn NS 14 August 2017, 15:57

Bekijk origineel

8 reacties

Hallo joelledeboer, welkom op het NS Serviceforum!

Dat is vervelend! Maar gelukkig kunnen wij deze alsnog voor je achterhalen. Zou je mij daarvoor een privébericht willen sturen met je volledige naam, postcode, huisnummer, geboortedatum en (mits je deze nog weet/hebt) het OV-chipkaartnummer? Een privébericht kun je sturen door op mijn naam te klikken en dan via de knop 'stuur bericht'.
Badge +3
Als er geen NS product op de kaart stond, dan kan je ook van 7:00-21:30 (weekend 10:00-16:00) terecht bij OV-chipkaart via 0900-0980 (normaal tarief).
Ik heb de OV-chipkaar van joelledeboer opgezocht en haar de benodigde informatie gegeven.

Voor de meelezers: Als je een OV-chipkaart kwijt bent en de vervaldatum nodig hebt, kunnen wij deze informatie opzoeken. Je kunt daarvoor contact op nemen met onze Klantenservice. De suggestie van Robert B, om contact op te nemen met de klantenservice van de OV-Chipkaart (0900-0980) is ook een mogelijkheid.

Goeiemiddag Stijn,

ik had de vraag of jij dit ook voor mij zou kunnen doen. 
 
groet olivier

Badge +3

Goeiemiddag Stijn,

ik had de vraag of jij dit ook voor mij zou kunnen doen.

Hallo @Olivierh,

Als je kaart gekoppeld is aan Mijn NS, ga naar https://www.ns.nl/selfservice/producten en klik op ‘Tonen op te halen producten’. Dan krijg je de kaartgegevens inclusief de einddatum (geldig tot) te zien.

Edit: Werkt niet meer sinds wijziging aan de Mijn NS website.

hoi Stijn,

bij mij lukt het niet bij NS kunt u mij alstublieft helpen hiermee. mijn ov is niet gekoppeld aan ns denk ik maar gewoon aan gvb ov chipkaart met een studentenreisproduct ik ben het nu kwijt en heb een geldig tot datum nodig en ik weet het zelf echt niet. 

Badge +3

Als er geen NS product op de kaart stond, dan kan je ook van 7:00-21:30 (weekend 10:00-16:00) terecht bij OV-chipkaart via 0900-0980 (normaal tarief).

 

Reputatie 6
Badge +2

Hoi Dollebeker! Zoals Stijn had aangegeven, kun je hiervoor contact opnemen met onze klantenservice. Dan kunnen ze hopelijk direct de einddatum voor je achterhalen.

Reageer