beantwoord

entree tot de ns fietsenstalling in Heemstede-Aerdenhout

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Mijn ov kaart is na 5 jaar vernieuwd. Ik bemerkte vandaag dat hij niet werkt bij het toegangspoortje naar de gratis ns fietsenstalling, ik kon er niet in.
Wat te doen ?
icon

Beste antwoord door Jouke NS 10 januari 2019, 21:22

Hallo 25776 en welkom bij de NS Community.

Zoals MoDe suggereert is het goed om de producten op je kaart te controleren. Vermoedelijk schuilt daar het probleem. Mocht dat geen soelaas bieden dan kun je het via onze Klantenservice ook uit laten zoeken. Via de Live Chat of Sociale Media kun je ons het snelst bereiken.

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Badge
Kijk even op je account welke producten op je nieuwe kaart staan. Waarschijnlijk staat "stallen op rekening" niet op deze nieuwe kaart. Deze zal je dan weer moeten aanvragen. Het kan ook zijn dat je je nieuwe kaart nog moet activeren bij de kaartautomaat.
Hallo 25776 en welkom bij de NS Community.

Zoals MoDe suggereert is het goed om de producten op je kaart te controleren. Vermoedelijk schuilt daar het probleem. Mocht dat geen soelaas bieden dan kun je het via onze Klantenservice ook uit laten zoeken. Via de Live Chat of Sociale Media kun je ons het snelst bereiken.
Reputatie 4
Ik hoor graag hoe dit afloopt. Ik maak vaak gebruik van deze stalling.
Heb jij een vergelijkbaar probleem, Lies87? Of ben je gewoon benieuwd naar de oorzaak van het probleem?
Reputatie 4
Jouke NS schreef:

Heb jij een vergelijkbaar probleem, Lies87? Of ben je gewoon benieuwd naar de oorzaak van het probleem?

Ik ben benieuwd naar de oorzaak. Ook mijn chipkaart zal ooit aflopen 🙂

Reageer