beantwoord

Er is teveel afgeschreven op mijn ov chipkaart

  • 24 februari 2014
  • 3 reacties
  • 746 Bekeken

Op de kaart van mijn zoon is op 11 januari 1 x 10 euro afgeschreven en 1 x 20 euro. Dit geld wil ik graag terug. Ik heb nu al 4 x gebeld met de klantenservice, duurt een eeuwigheid, en dan hoor je dat er een storing is. Nu al 4 x.
Via de site krijg ik steeds een foutmelding. Hoe gaan we dit oplossen?
icon

Beste antwoord door JanS NS 25 februari 2014, 15:49

Hallo ManuelaBroek,

Nog even een toevoeging voor wanneer je vergeet uit te checken (of wanneer er iets mis gaat met het checken):

- Je kan via Mijn NS een claim indienen.
- Je kan telefonisch contact opnemen met onze klantenservice via 0900-2021163.
- Je kan ons een bericht sturen via Facebook of Twitter.

Met een vriendelijke groet,

Jan
Bekijk origineel

3 reacties

Hallo ManualaBroek,

Dat kan komen omdat er iets niet goed is gegaan met het in- en uitchecken. Ik stuur je even een berichtje zodat we dit kunnen oplossen.

Vriendelijke groet,
Marjan
Hallo ManuelaBroek,

Nog even een toevoeging voor wanneer je vergeet uit te checken (of wanneer er iets mis gaat met het checken):

- Je kan via Mijn NS een claim indienen.
- Je kan telefonisch contact opnemen met onze klantenservice via 0900-2021163.
- Je kan ons een bericht sturen via Facebook of Twitter.

Met een vriendelijke groet,

Jan
Beste Jan,

Via mijn NS krijg ik steeds een foutmelding.
Heb dat nu al diverse malen geprobeerd.
Als ik bel krijg ik te horen dat ze toevallig een storing hebben of ik weer terug wil bellen.
Dat heb ik nu al 4 x gedaan. Kost mij genoeg geld.

Marian NS heb ik een privé bericht gestuurd en als het goed is dan is zij er mee bezig.

Anders probeer ik het ook nog via Facebook..

Manuela

Reageer