beantwoord

Excuus, onze vorige e-mail was niet voor u bestemd - OV-chipkaart vernieuwing

• 26 juni 2019
  • 2 reacties
  • 149 Bekeken

Ik heb op 6/6 een mail gekregen met het verzoek een nieuwe pasfoto te uploaden omdat mijn ov-kaart bijna verloopt(wat ook zo is). Ik heb een foto geüpload en op 16/6 een mail van Paulette van den Broek gekregen:

Dank voor uw pasfoto
Dank u wel voor uw pasfoto. Wij hebben deze in goede orde ontvangen. U ontvangt uw nieuwe OV-chipkaart enkele weken voor afloop van uw huidige OV-chipkaart per post thuis. Uw NS abonnement(en) en eventuele andere reisproducten staan hier reeds op. U kunt dus direct reizen met uw nieuwe OV-chipkaart.”

Daar zat dus al 10 dagen tussen. Nu krijg ik op 26/6, weer 10 dagen later, een mail dat de vorige mail niet voor mij was. Maar welke mail is nou niet voor mij bedoeld en krijg ik nu wel of geen nieuwe kaart toegestuurd?

Ik ga er wel van uit dat ik een nieuwe toegestuurd krijg en ik vind het erg vervelend dat er keer op keer zoveel tijd overheen gaat. Ik hoor graag van u.

Met spoorse groet,

Robin van der Star
icon

Beste antwoord door Momo 27 juni 2019, 06:07

U bent niet de enige met dit probleem, zie ook https://community.ns.nl/ov-chipkaart-5/even-m-n-hart-luchten-over-een-excuus-email-over-verlengen-ov-chipkaart-58674

Hieruit maak ik op dat u nu niet automatisch een nieuwe kaart toegestuurd krijgt en dat u zelf nieuwe kaart moet aanvragen.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +3
U bent niet de enige met dit probleem, zie ook https://community.ns.nl/ov-chipkaart-5/even-m-n-hart-luchten-over-een-excuus-email-over-verlengen-ov-chipkaart-58674

Hieruit maak ik op dat u nu niet automatisch een nieuwe kaart toegestuurd krijgt en dat u zelf nieuwe kaart moet aanvragen.
Goedemorgen RobertinoValentino en welkom bij de NS Community!

Zoals in het door Momo gelinkte topic al is uitgelegd zijn er helaas ook verzoeken voor het uploaden van een pasfoto foutief verstuurd naar klanten met een abonnement die niet in aanmerking komt voor de automatische vernieuwing. Ik vind het erg spijtig dat jij hier een van bent, maar in dit geval zul je zelf een kaartvernieuwing moeten aanvragen. Dat gaat het snelste via deze pagina.

Reageer