beantwoord

factuur

  • 5 augustus 2019
  • 3 reacties
  • 122 Bekeken

m 9379 9833)ijn vrouw en ikzelf reizen gezamelijk en hebben beiden een OV-kaart. onze reishistorie voor Juli is exact hetzelfde, maar de facturen verschillen; er zijn trajecten waarop de OV-kaart van mijn vrouw (no 3528 **** **** ****) voor 30% meer wordt belast dan de mijne (no 3528 **** **** ****) terwijl we hetzelfde abonnement hebben en op dezelfde tijd in- en uitchecken. daarnaast is een vergeten in/uit-check op mijn factuur gecorrigeerd terwijl die op de factuur van mijn vrouw is gehandhaafd (zie 2 Juli terwaarde van Euro 20,-). Klantenservice: als het even kan, dan graag vergelijk beide reishistories en corrigeer de factuur. met dank

Privégegevens onzichtbaar gemaakt door een moderator.
icon

Beste antwoord door Jeroen 5 augustus 2019, 12:29

Allereerst is het niet verstandig kaartgegevens online te zetten op deze open community waar reizigers elkaar helpen.

U kunt het beste rechtstreeks contact kunnen opnemen met de klantenservice om dit uit te laten zoeken.

Rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.
Bekijk origineel

3 reacties

Badge
Allereerst is het niet verstandig kaartgegevens online te zetten op deze open community waar reizigers elkaar helpen.

U kunt het beste rechtstreeks contact kunnen opnemen met de klantenservice om dit uit te laten zoeken.

Rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.
Hoi theovdb44 en welkom bij de NS Community!

Op de Community zitten reizigers, en spoorwegpersoneel. We helpen elkaar graag waar mogelijk. Jouw vraag kan je het beste richten aan de NS Klantenservice. Zij kunnen een kijkje nemen in jouw contract om te zien waar dit aan heeft gelegen.

Je kan contact met de klantenservice opnemen via: Facebook, Twitter, Chat of telefonisch op het nummer: 030 751 51 55.
Reputatie 7
Badge +2
Heeft u met een bus gereisd en bent u 65+ en uw vrouw nog niet? Dat kan het verschil zijn. Boven 65 krijgt men bij reizen op een persoonlijke ovkaart korting in bus/tram/metro.

Voor de gemiste uitcheck kunt als het niet lukt om deze via het account in MijnNS te corrigeren contact opnemen met de klantenservice.

Reageer