beantwoord

factuur

• 28 augustus 2020
  • 1 reactie
  • 75 Bekeken

Ik heb een studenten ov-chipkaart die van maandag-vrijdag geldt en in de zomer moet ik blijkbaar 40% korting krijgen. Ik heb net een factuur ontvangen, voor de maand juli, en ik moet €130 betalen. Ik heb mijn factuur bekeken en ik zie dat ik helemaal geen 40% korting heb ontvangen voor de trein/metro/bus. Hoe kan dat? 

icon

Beste antwoord door Laura NS 28 augustus 2020, 10:40

Hoi katjjx en welkom op onze NS Community!

Dat je een factuur hebt gekregen met reiskosten duidt erop dat je naast je Studentenreisproduct ook een NS Flex abonnement hebt lopen. Klopt dat? Deze werken inderdaad helaas niet goed samen op 1 kaart. Je kan het beste contact opnemen met onze klantenservice om je NS Flex abonnement te laten verwijderen, ter voorkoming dat er meer mis gaat.

Bekijk origineel

1 reactie

Hoi katjjx en welkom op onze NS Community!

Dat je een factuur hebt gekregen met reiskosten duidt erop dat je naast je Studentenreisproduct ook een NS Flex abonnement hebt lopen. Klopt dat? Deze werken inderdaad helaas niet goed samen op 1 kaart. Je kan het beste contact opnemen met onze klantenservice om je NS Flex abonnement te laten verwijderen, ter voorkoming dat er meer mis gaat.

Reageer