beantwoord

Factuur is incorrect

  • 11 september 2019
  • 3 reacties
  • 187 Bekeken

Hi,
ik zie in mijn laatste factuur een reis die al eerder was gefactureerd.
Dit komt wellicht omdat een reis verkeerd was gefactureerd.

Ik mis echter de correctie (= restitutie) van het eerder gefactureerde bedrag.
Hoe kan ik hierover reclameren?
icon

Beste antwoord door masd 11 september 2019, 20:43

U kunt contact opnemen met de klantenservice om dit na te vragen en eventueel te laten corrigeren. Dat kan telefonisch of via chat, Twitter of Facebook. Zij hebben inzage in uw reizen/facturen, wij op de community hebben dat niet.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge
U kunt contact opnemen met de klantenservice om dit na te vragen en eventueel te laten corrigeren. Dat kan telefonisch of via chat, Twitter of Facebook. Zij hebben inzage in uw reizen/facturen, wij op de community hebben dat niet.
Mijn factuur klopt niet. Waar kan in dit melden en opheldering opvragen ?
Reputatie 7
Badge +3
Mijn factuur klopt niet. Waar kan in dit melden en opheldering opvragen ?
Zie reactie van @masd

Reageer