beantwoord

Feature request: OV Fiets en Fietsstalling bij reis overzicht tbv declaratie

• 1 februari 2020
  • 6 reacties
  • 81 Bekeken

Volgens mij is deze al een paar keer gevraagd, ik voeg graag mijn stem toe. 

Het zou enorm handig zijn als je 1 declaratie overzicht kan maken met alle NS reisproducten bij elkaar, niet alleen de treinreizen. 

Dus Park+Ride, NS Fietstalling, OV Fiets, en reizen. Eventueel aan en uitvinken wat je er niet op wil hebben. Zo moeilijk moet dat niet zijn toch? 

Zou top zijn! 

Dank alvast!

icon

Beste antwoord door Danny NS 1 februari 2020, 11:40

Hoi Dennis81, welkom bij de NS Community!

Bij een zakelijk abonnement staat dit overzichtelijk op 1 factuur.

Bij NS Flex staan bus, tram, trein en metro reizen samen met OV-fiets, NS-fietsenstallen ook op 1 factuur.

Bekijk origineel

6 reacties

Hoi Dennis81, welkom bij de NS Community!

Bij een zakelijk abonnement staat dit overzichtelijk op 1 factuur.

Bij NS Flex staan bus, tram, trein en metro reizen samen met OV-fiets, NS-fietsenstallen ook op 1 factuur.

NS Flex account aanvragen werkt niet :neutral_face:

Waarom is dat iets aparts? Klopt het ook dat ik er € 10 voor moet betalen, om een overzicht te kunnen krijgen?

Regel dit gewoon op ns.nl aub?

Op NS.nl kan je dit al inzien bij NS Flex, dat is wel een vereiste. Wat voor abonnement heb je op dit moment?

Geen NS abonnement. Alleen OV Fiets en Fiets stallen op rekening.

Ik maak af en toe een dienstreis voor mijn werk en kan die declareren. En wat streek vervoer buiten NS om. Het zou handig zijn als er 1 overzicht is met alle kosten op mijn OV kaart. 

OV-Chipkaart doet dat best aardig, maar geeft helaas helaas geen inzicht in OV fiets of stalling.

Ik snap niet wat dat NS Flex nou toevoegt hoor. Ik zie alleen dat ik 10€ moet betalen om een overzicht te kunnen krijgen op dit moment.

Omdat je al een OV-fiets abonnement hebt kunnen we jou bij de klantenservice kosteloos laten overstappen naar bijvoorbeeld NS Flex zonder abonnement. Voordeel dat je een overzichtelijke factuur krijgt, na 1 maand dagelijks kan wijzigen, je geen saldo hoeft te laden en dus een handig overzicht met alle transactie's.

Badge +3

Goed om te lezen dat Flex Basis via de klantenservice je die eenmalige inschrijfkosten van €10 kan besparen als je al OV-fiets hebt.

Beter dan om die te vermijden een maand Dal Voordeel (€5) te moeten nemen, ook al krijg je daar natuurlijk wel gratis een mooie nieuwe ov-chipkaart bij als je dat wilt. :laughing:

Reageer