beantwoord

Fietsenstalling gebruikgeschiedenis

• 12 december 2019
  • 2 reacties
  • 68 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties

Hoi, ik heb een vraagje over het fietsenstallinggebruik. Vanochtend had ik twee ov chipkaarten bij me, en ik ben helemaal niet zeker welke ik gebruikt heb om mijn fiets te bewaren bij het station. Hoe kan ik de geschiedenis van mijn fietsenstallinggebruik vinden?

icon

Beste antwoord door Sanne NS 12 december 2019, 17:12

Hoi DrWie en welkom op de NS Community! 

De klantenservice kan je hierbij het beste helpen. Je kan contact met ons opnemen via: FacebookTwitterChat of telefonisch op het nummer: 030 751 51 55. Zij kunnen kijken of ze je parkeergeschiedenis van de fietsenstallingen op je kaarten kunnen inzien en kunnen kijken of ze het meest recente kunnen inzien. Ook kan je zeker het advies van MoDe opvolgen.

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Je kunt de stallingsmedewerker vragen of hij kan zien welke kaart je gebruikt hebt.

Hoi DrWie en welkom op de NS Community! 

De klantenservice kan je hierbij het beste helpen. Je kan contact met ons opnemen via: FacebookTwitterChat of telefonisch op het nummer: 030 751 51 55. Zij kunnen kijken of ze je parkeergeschiedenis van de fietsenstallingen op je kaarten kunnen inzien en kunnen kijken of ze het meest recente kunnen inzien. Ook kan je zeker het advies van MoDe opvolgen.

Reageer