beantwoord

flex abbonnement


  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties

Ik heb op 24 april een flex abbonnement met een nieuwe kaart besteld. Tot op heden heb ik niets mogen ontvangen. Hoe ga ik hier zelf achteraan?

 

icon

Beste antwoord door Thom 6 May 2022, 10:35

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4

U had het al lang moeten hebben. Neem contact op met Klantenservice. U kunt eventueel een regeling maken over de kosten die u moest/nog moet maken. Bellen of chat werkt het handigste.

Als de bestelling bij oNS (met nieuwe OV-chipkaart) goed is gegaan, verwijzen we je ook door naar de klantenservice van OV-chipkaart om te kijken waar de kaart is en wat de oplossing daarvoor is.

Badge +3

Als de bestelling bij oNS (met nieuwe OV-chipkaart) goed is gegaan, verwijzen we je ook door naar de klantenservice van OV-chipkaart om te kijken waar de kaart is en wat de oplossing daarvoor is.

En die zijn tegenwoordig fijn bereikbaar (alleen nog per telefoon, een 0900 nummer, of een contactformulier met 3 dagen responstijd).

En dan krijg je meestal te horen “welke nieuwe OV-chipkaart?”. Terug naar NS dan maar voor couponcodes om toch te kunnen reizen, of achteraf losse kaartjes te declareren… 😥

Reageer