beantwoord

Formulier terugvragen 20 Euro boete bij niet geregistreerde check-in

• 3 november 2015
  • 2 reacties
  • 191 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Vanochtend liep ik door een poortje in de veronderstelling dat ik goed had ingecheckt. Door het geluidssignaal begreep ik dat het inchecken niet correct is gegaan. Ik ben daarna direct naar buitengeloopen (check-uit) en weer naar binnen (check-in). Voor de check-uit is mij 20 Euro in rekening gebracht.

Online vind ik formulieren voor het terugvragen van geld bij niet in- of uitchecken, maar niet voor deze situatie waar ik (nog) niet heb gereisd, geen fout heb gemaakt (zelfs heb geprobeerd het te corrigeren) en dus ook verwacht dat er geen administratiekosten in rekening worden gebracht. Deze informatie kan ik niet op de gevonden formulieren kwijt. Waar vind ik het juiste formulier?
icon

Beste antwoord door Sivan NS 3 november 2015, 13:52

Hoi Antoine, en welkom op het forum!

Wanneer je hebt ingecheckt, en niet hebt uitgecheckt (of het systeem herkent dit zo), kun je dit via Mijn NS of Klantenservice laten corrigeren. In jouw geval is er een iets andere situatie, en daarom raad ik je aan even te bellen met 030-7515155. Formulieren voor problemen met het in- of uitchecken hebben wij niet.
Bekijk origineel

2 reacties

Hoi Antoine, en welkom op het forum!

Wanneer je hebt ingecheckt, en niet hebt uitgecheckt (of het systeem herkent dit zo), kun je dit via Mijn NS of Klantenservice laten corrigeren. In jouw geval is er een iets andere situatie, en daarom raad ik je aan even te bellen met 030-7515155. Formulieren voor problemen met het in- of uitchecken hebben wij niet.
Reputatie 1
Badge
Tip voor wat te doen in dit soort situatie-kan alleen voorkomen als poortjes nog niet dicht:
Ga NIET zelf maar wat doen, maar check eerst wat er precies is gebeurd aan de kaartautomaat met reishistorie. dan kan je zien of je geldig bent ingecheckt-en onthoud-voor de zoveelste keer- POORTjes hebben een aparte IN+UITsjekkant-die aan de zeer logisch correcte zijde zitten.

Reageer