beantwoord

foto uploaden

ik ben al 2 dagen bezig om te proberen een pasfoto te uploaden voor mijn daluren kaart maar het lukt dus niet kan iemand me helpen
welke foto ik ook probeer hij geeft aan dat het te groot is, terwijl het formaat is aangepast.....probeerde ook te bellen naar de ns maar hoor al de hele tijd...al onze medewerkers zijn in gesprek pfff
icon

Beste antwoord door Herman NS 29 mei 2015, 16:07

Het laatste advies van Pe-Pe is vaak handig. Tevens kun je proberen om via deze website de foto te verkleinen. Dit zijn de eisen waaraan de foto dient te voldoen:

•De foto moet goedgelijkend en van een recente datum zijn.
•Het volledige gezicht en beide ogen moeten ook met hoofdbedekking goed zichtbaar zijn.
•Beide ogen moeten goed zichtbaar zijn, een donkere bril uitsluitend op aantoonbaar medische gronden.
•De foto mag zowel in kleur als zwart-wit.
•De foto moet scherp zijn, voldoende contrast hebben en mag niet te licht of te donker zijn.

Technische gegevens voor de foto: •Bestandsformaat is jpeg, png of bmp
•Bestandsgrootte tussen de 50 en 5000kb.
Bekijk origineel

15 reacties

Wat gaat er mis?
hij geeft steeds aan dat de fot te groot is
Wat gaat er mis?
Ik zie dat u uw bericht inmiddels hebt aangevuld. Voldoet de foto aan wat er in dit bericht wordt aangegeven? Zie ook: deze pagina
(@NS Op die pagina staan onderaan nog verouderde openingstijden van jullie telefonische klantenservice, misschien kan dat geactualiseerd worden.)
Wat gaat er mis?

hij geeft steeds aan dat de foto te groot is
Ik zie dat u uw bericht inmiddels hebt aangevuld. Voldoet de foto aan wat er in dit bericht wordt aangegeven? Zie ook: deze pagina
(@NS Op die pagina staan onderaan nog verouderde openingstijden van jullie telefonische klantenservice, misschien kan dat geactualiseerd worden.)
we hebben inmiddels alle formaten al gehad elke kleur ook !!! HELP :?
Reputatie 7
Badge +4
Een fotobewerkingsprogramma zou niet nodig moeten zijn. Het formaat op jpeg zetten, de afmetingen verkleinen en richting zwart-wit gaan, kan helpen.
Hebt u het al geprobeerd met een andere internetbrowser?
Een fotobewerkingsprogramma zou niet nodig moeten zijn. Het formaat op jpeg zetten, de afmetingen verkleinen en richting zwart-wit gaan, kan helpen.

ook al geprobeerd 😞
Hebt u het al geprobeerd met een andere internetbrowser?

nee nog niet, misschien bi :@jiemand anders proberen dan maar pfffffffffffff......miljoenen bedrijf maar software diep triest:@
U kunt ook op uw eigen computer een tweede browser installeren. Het zou niet nodig moeten zijn, maar het komt helaas regelmatig voor dat websites niet met alle browsers even goed werken.
Het laatste advies van Pe-Pe is vaak handig. Tevens kun je proberen om via deze website de foto te verkleinen. Dit zijn de eisen waaraan de foto dient te voldoen:

•De foto moet goedgelijkend en van een recente datum zijn.
•Het volledige gezicht en beide ogen moeten ook met hoofdbedekking goed zichtbaar zijn.
•Beide ogen moeten goed zichtbaar zijn, een donkere bril uitsluitend op aantoonbaar medische gronden.
•De foto mag zowel in kleur als zwart-wit.
•De foto moet scherp zijn, voldoende contrast hebben en mag niet te licht of te donker zijn.

Technische gegevens voor de foto: •Bestandsformaat is jpeg, png of bmp

Kijkend naar de links in #4, denk ik dat er een 1 is weggevallen voor 50.
Volgens de interne informatie zou die 50 kb al moeten kloppen, maar vanaf 150 is natuurlijk ook prima 😉
het is inmiddels gelukt via google chrome, thnxxx voor alle adviezen

Reageer