beantwoord

Foto uploaden voor NS-kaart

• 20 september 2016
  • 5 reacties
  • 722 Bekeken

Ik heb een NS-kaart met een verouderde foto. Ik wil een meer recente foto uploaden die gebruikt kan worden voor mijn volgende NS-kaart. Hoe kan ik dit doen?
icon

Beste antwoord door PaulusH 20 september 2016, 10:28

Hoe lang is de OV Chipkaart nog geldig ?

U kunt altijd een vervangende OV Chipkaart aanvragen via TLS maar dat kost u 11 euro.

Loopt de kaart binnen niet al te lange tijd af kunt u wellicht hier een nieuwe foto uploaden https://www.ns.nl/ovchip-pasfoto/;jsessionid=8DBEE9F87590C717B44D85DD5F8543B8.su025v284-2?0
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 3

U kunt altijd een vervangende OV Chipkaart aanvragen via TLS maar dat kost u 11 euro.

Loopt de kaart binnen niet al te lange tijd af kunt u wellicht hier een nieuwe foto uploaden https://www.ns.nl/ovchip-pasfoto/;jsessionid=8DBEE9F87590C717B44D85DD5F8543B8.su025v284-2?0
De kaart is geldig tot 05-2019. Een vervangende OV-kaart is wat mij betreft niet persé nodig. Wel zou ik alvast aan NS een foto willen doorgeven die bij de volgende kaart kan worden gebruikt. De foto die ze nu gebruiken is al heel oud.

Hallo Plezant, welkom op het Serviceforum.
In dat geval kun je via de link die PaulusH geeft de pasfoto aanleveren. Mocht je dit liever via een formulier doen dan kan dat ook. In dat geval wil ik je adviseren even contact op te nemen met onze klantenservice. Dit kan telefonisch via 030 - 751 51 55, via chat of social media.
Ik wil een nieuwe pasfoto uploaden, maar die link kan ik niet gebruiken. Naast het kaartnummer moet je ook een referentienummer invullen, en die heb ik niet.
Goedenavond jan_nijman,

In dat geval neem ik aan dat je kaart binnenkort nog niet verloopt (mocht dit wel zo zijn dan vind je het referentienummer op de brief/e-mail vermeld die je van ons gekregen hebt). Als je een vervangende OV-chipkaart met een nieuwe pasfoto wilt bestellen dan kun je dit doen via OV-chipkaart.

Reageer