beantwoord

Fout bij het ophalen van transactie informatie

• 25 maart 2015
  • 5 reacties
  • 485 Bekeken

Ik ben ingelogd op Mijn NS en wil mijn reishistorie inzien (ik heb me al eerder aangemeld hiervoor), maar krijg de volgende foutmelding:

Mijn reishistorie
Fout bij het ophalen van transactie informatie.

Hoe kan ik nu toch mijn reishistorie inzien?
icon

Beste antwoord door Stephan NS 25 maart 2015, 09:46

Hallo erwinrossen,

Goed dat je je vraag met ons deelt op het NS Serviceforum. Loop je al langer tegen het probleem aan dat je je reishistorie niet kan inzien of was dit alleen gisteren? En werkt het inmiddels weer? Het kan, naast de suggestie die Oksiz geeft, soms helpen om onder "Mijn Producten" je af en aan te melden voor het inzien van de reisgegevens.

Groet,
Stephan
Bekijk origineel

5 reacties

Dan zal er wel weer een storing zijn en zit er niets anders op dan het later nog eens te proberen.
Kijk eens of je misschien een verlopen of geblokkeerde OV-chipkaart hebt gekoppeld. Mocht dit zo zijn helpt het die te verwijderen.
Hallo erwinrossen,

Goed dat je je vraag met ons deelt op het NS Serviceforum. Loop je al langer tegen het probleem aan dat je je reishistorie niet kan inzien of was dit alleen gisteren? En werkt het inmiddels weer? Het kan, naast de suggestie die Oksiz geeft, soms helpen om onder "Mijn Producten" je af en aan te melden voor het inzien van de reisgegevens.

Groet,
Stephan
Beide suggesties (die van Oksiz en Stephan) gaan je niet helpen zolang de systemen van de NS met een storing kampen.
Dat kan ik moeilijk ontkennen. De oplossingen kunnen erwinrossen helpen zodra de Reishistorie in Mijn NS weer up and running is.

Reageer