Fout bij uitchecken | NS Community
beantwoord

Fout bij uitchecken

  • 25 May 2022
  • 1 reactie
  • 58 Bekeken

Op 3 mei ben ik naar Amsterdam Centraal gereisd (ingecheckt in Heerhugowaard) om vanaf daar met de Eurostar naar Londen te gaan.

Ik heb toen niet goed uitgecheckt. De NS heeft nu automatisch mijn terugreis naar Heerhugowaard gezet, terwijl ik pas op vrijdagavond 6 mei ben teruggereisd vanuit Eurostar naar Amsterdam Centraal naar Heerhugowaard. Ik heb dus vanaf Amsterdam Centraal weer ingecheckt.

Nu wordt er dus 1x 5,89 extra afgeboekt (op 3 mei A'dam Centraal-HHW), terwijl ik niet heb gereisd.

Wat kan ik doen om dit ongedaan te maken?

icon

Beste antwoord door Tomas NS 25 May 2022, 14:39

Bekijk origineel

1 reactie

Goedemiddag Karin Retel, welkom op onze Community!

 

Oeps, dat kan gebeuren! Wanneer je een internationale reis maakt dan kun je op de perrons op Amsterdam Centraal uitchecken met je OV-chipkaart. Wanneer je dat vergeet dan kunnen daar extra kosten voor in rekening worden gebracht. Gelukkig is dat op te lossen. Zou je hiervoor contact op willen nemen met onze klantenservice?

Reageer