beantwoord

Fout in restitutieaanvraag

• 21 september 2017
  • 1 reactie
  • 71 Bekeken

Op 29 Augustus heb ik een treinreis gemaakt van Eindhoven naar Almelo. Nu zag ik op mijn overzicht dat ik een was vergeten uit te checken in Almelo. Verassend, want eigenlijk gaat dat nooit fout. Maar goed, een vergissing is menselijk. Daarom reis ingevuld en restitutie aangevraagd. Nu zie ik echter dat ik wel degelijk heb uitgecheckt in Almelo, maar dat er iets is misgegaan bij het inchecken om 6:26 uur. Om 6:27 ben ik namelijk ook ingecheckt en daar is het inchecken in Almelo (zoals verwacht) wel goedgegaan.
Kortom, volgens de registratie van de NS heb ik nu twee keer dezelfde treinreis gemaakt op hetzelfde tijdstip.
Ik wil daarom graag een restitutieaanvraag indienen voor de Eur 20,- die is afgeschreven. Echter dat kan nu niet meer via de NS-portal.
Graag hulp.
icon

Beste antwoord door Chiel NS 21 september 2017, 18:35

Goedenavond hcadirkx, welkom op het NS Serviceforum.

Vervelend dat het mis is gegaan bij het checken en de claim. Ik raad je aan even contact op te nemen met onze klantenservice, die pakken dit probleem graag voor je op.
Bekijk origineel

1 reactie

Goedenavond hcadirkx, welkom op het NS Serviceforum.

Vervelend dat het mis is gegaan bij het checken en de claim. Ik raad je aan even contact op te nemen met onze klantenservice, die pakken dit probleem graag voor je op.

Reageer