beantwoord

fout in saldo

  • 5 november 2019
  • 1 reactie
  • 47 Bekeken

Laatst reisde ik terug nar huis op vrijdagavond om 22:00 ongeveer. Ik had €16,13 op mijn ov en ik heb studenten ov dus op de vrijdag moet gratis zijn. Toen checkte ik in en stond er business free, dus ik wachtte even want dat klopte niet en checkte uit en erna weer in. Toen schreef die als saldo €36,16. Toen ik op bestemming aankwam checkte ik weer in en stond er €26,16. Hij heeft dus €20 van mn rekening gehaald en als eindstand staat er maar €10 extra op de ov (want de rit die ik maakte was op vrijdag dus dan is dat gratis voor mij) wat moet ik nu doen om mijn geld terug te krijgen?

icon

Beste antwoord door Maxime NS 5 november 2019, 16:48

Hallo Neok1234, welkom op de NS Community. 

Je kan via onze klantenservice een bericht sturen (het is nu druk op telefonie) zodat er iemand je kan helpen dit te herstellen!

Bekijk origineel

1 reactie

Hallo Neok1234, welkom op de NS Community. 

Je kan via onze klantenservice een bericht sturen (het is nu druk op telefonie) zodat er iemand je kan helpen dit te herstellen!

Reageer