beantwoord

Fout Saldo in ns app

• 2 juli 2015
  • 5 reacties
  • 188 Bekeken

Ik ben ooit een keer vergeten uit te checken en daardoor is er toen 20 euro van mijn saldo af gehaald. Dat is later weer teruggestort 🙂 , nadat ik had aangegeven dat in niet van uitgecheckt.
Op de ns app is het saldo daarna niet aangepast, waardoor ik niet via de app kan controleren hoeveel er nog op mijn ov staat.
Weet iemand wat ik daaraan kan doen?
icon

Beste antwoord door Klaas-Jan NS 2 juli 2015, 19:20

Wanneer je enkel bij NS reist zal het bedrag in de app wel kloppen, maar wij kunnen gegevens van andere vervoerders niet doorvoeren. Wanneer er iets niet goed gaat met in- en/of uitchecken zal dit bedrag nooit worden bijgeschreven bij je saldo, maar op je IBAN.
Bekijk origineel

5 reacties

Badge +3
In- en uitchecken bij NS.

Dat doe ik wekelijks, het is nu al bijna een half jaar verkeerd :S
Reputatie 4

Dat doe ik wekelijks, het is nu al bijna een half jaar verkeerd :S

De ns app zelf ken ik niet, maar bij de ovchipkaartapp zit er een dag verwerkingstijd in voor de transacties.
Om uw actueel saldo te zien kunt u ook uw kaart voor een kaartautomaat houden.
Wanneer je enkel bij NS reist zal het bedrag in de app wel kloppen, maar wij kunnen gegevens van andere vervoerders niet doorvoeren. Wanneer er iets niet goed gaat met in- en/of uitchecken zal dit bedrag nooit worden bijgeschreven bij je saldo, maar op je IBAN.
Wanneer je enkel bij NS reist zal het bedrag in de app wel kloppen.

Ook dan schijnt het bedrag zelden te kloppen omdat het saldo in de app alleen schijnt te worden bijgewerkt bij inchecken, terwijl de correcte afrekening bij het uitchecken plaatsvindt.

Reageer