foutcode E100 | NS Community
beantwoord

foutcode E100

  • 5 September 2022
  • 5 reacties
  • 130 Bekeken

Het lukt mij niet op een OV kaart aan te vragen. Ik krijg de foutcode E100. Ik wil een NS flex kaart aanvragen.

icon

Beste antwoord door Stijn NS 5 September 2022, 17:41

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +1

Helaas heb ik tot op heden geen bericht  van Christel Nieuwenstein-Heutink ontvangen.

 

Post vanuit de community komt nog steeds in de spam map van de gebruiker. Er zijn heel veel mensen die de spam automatisch verwijderen en dat is dan ook weer de reden waarom priveberichten vaak niet beantwoord worden.

 

 

Reputatie 6

Helaas heb ik tot op heden geen bericht  van Christel Nieuwenstein-Heutink ontvangen.

Goedemiddag bjonezs en welkom bij de NS Community.

Helaas zien we deze foutmelding de laatste tijd vrij vaak. Ik wil je adviseren om contact op te nemen met onze Klantenservice. Mijn collega's kunnen mee kijken met de situatie en het probleem oplossen. Zij zijn telefonisch bereikbaar, via Social Media en Chat. De details daarvan vind je hier.

Ik wil ook een weekend vrij abonnement met OV Chipkaart bestellen.

Ook bij mij lukt het niet. Ik krijg steeds nadat ik alles netjes ingevuld heb en foto geüpload de foutmelding E100. Ik heb al 2x gebeld met de klantenservice. Op zijn advies geprobeerd via de browser google chroom. Echter hierbij ook een foutmelding. Vervolgens even gewacht en nogmaals geprobeerd. (inmiddels ca. 8x) Zelfs gebeld met de OV-chipkaart klantenservice omdat ik in het verre verleden een OV chipkaart had. Daar is op mijn naam geen OV chipkaart bekend. De klantenservice kan alleen een kaart voor mij bestellen en dan zou ik apart een OV chipkaart moeten bestellen. Echter bij het abonnement weekend vrij zit de OV chipkaart bij de prijs in. De klantenservice kan mij niet verder helpen. Hoe kom ik nu aan een abonnement. Graag antwoord hierop.

Reputatie 6

Hey Christel Nieuwenstein-Heutink. Welkom bij de NS Community.

Zou je mij een privé bericht willen sturen? Deze error is namelijk op te lossen en als dit niet via direct contact met onze klantenservice is gelukt wil ik even met je meekijken wat hier aan de hand is.

Reageer