beantwoord

Foute handeling bij opwaarderen

• 10 december 2019
  • 4 reacties
  • 126 Bekeken

Reputatie 2

Toen ik onlangs voor zoveelste keer in ziekenhuis lag vroeg ik aan verpleegster op zij van mijn NS kaart het reis te goed kon opwaarderen. Wat deed die slimmerik, ik gaf haar mijn NS kaart mee waar die 75 euro op moest. Echter, zij kocht anonieme kaart en zette daar reis te goed op. Maar op die anonieme kaart heb ik geen leeftijd (ik ben 74) korting. Wat ik ook probeerde na ziekenhuis ontslag, ik kreeg die 75 euro maar niet van die kaart over gezet naar de NS kaart. Ik kon de kaart opsturen naar Translink, maar daar het een anonieme kaart is ben je je geld kwijt.  dat is geen oplossing dus. Wie kan mij helpen ? Geen rot opmerkingen graag, ik zit er erg mee.

icon

Beste antwoord door Jouke NS 10 december 2019, 12:12

Ik snap dat dit een probleem is Verotel. Ik wil je adviseren even contact op te nemen met onze Klantenservice en te vragen naar een oplossing. Gewoon naar een balie gaan, zoals masd suggereert, gaat niet lukken omdat ze slechts € 30,00 terugzetten. Mijn collega's kunnen in onze systemen echter een uitzondering aangeven waardoor het toch kan bij de balie. Ik denk dat dit de beste oplossing is voor jou. 

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7

Voor saldo boven de 30 euro is dat helaas de enige oplossing. Onder de 30 euro kan je het bij een servicebalie er af laten halen.

Misschien voor in de toekomst auto.ati aden opwaarderen handig?

Reputatie 7
Badge +3

Je bent het geld wat op de anonieme kaart staat niet kwijt. Wanneer je deze opstuurt krij je het geld wat op de kaart staat, teruggestort.

Reputatie 6
Badge +2

Heeft u het al aan de balie/het loket van NS of andere vervoerder geprobeerd? Ik heb vaak genoeg bedragen van meer dan 30 euro opgenomen. Het GVB is bijvoorbeeld ook niet zo lastig met hogere bedragen. Zeker niet met overzetten. Heb daar zelfs een keer probleemloos 100 euro van een kaart gehaald. Andere vervoerders heb ik geen ervaring mee.

Als dat niet (ge)lukt (is), dan moet de kaart inderdaad opgestuurd worden.

Ik snap dat dit een probleem is Verotel. Ik wil je adviseren even contact op te nemen met onze Klantenservice en te vragen naar een oplossing. Gewoon naar een balie gaan, zoals masd suggereert, gaat niet lukken omdat ze slechts € 30,00 terugzetten. Mijn collega's kunnen in onze systemen echter een uitzondering aangeven waardoor het toch kan bij de balie. Ik denk dat dit de beste oplossing is voor jou. 

Reageer