foutieve aftrek | NS Community
beantwoord

foutieve aftrek

  • 6 November 2022
  • 6 reacties
  • 169 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties

Hallo.  Ik nam bus nummer 3 vanaf halte Zwolle Caspar Fagelstraat vlakbij mijn huis naar station Zwolle.  Ik betaalde altijd €1,81.  Maar ik moest € 8,61 betalen?  En in de vorm van een lange reis die ik nog nooit heb gebruikt.  Maar mijn reistijd is slechts 18 minuten!  Tussen de afstanden die gedurende deze tijd worden afgesneden, duurt de reis minstens 30 minuten!  Kunt u alstublieft de onjuiste kostenaftrek corrigeren. 

ilyasbesyigit@gmail.com

 

 

icon

Beste antwoord door Tochjo 6 November 2022, 08:36

Bekijk origineel

6 reacties

Badge +3

Hoewel NS u dit bedrag in rekening zal brengen, moet u contact opnemen met de busmaatschappij om dit te laten corrigeren. In dit geval is dat RRReis (Keolis Nederland). U kunt op deze pagina lezen hoe u contact met hen kunt opnemen.

Reputatie 7
Badge +1

Lezen is een mooie zaak: er staat dus overduidelijk dat U NIET op die halte bent ingesjekt, maar al in Dedemsvaart. OF die apparatuur was defect, of u was verdwaald. Enkel de bus mij -nu nog Keolis, kan dit herstellen. Good luck ermee.

Reputatie 7
Badge +3

Topografie is ook mooi. Een bus rijdt echt niet in 18 minuten van Dedemsvaart naar Zwolle, dus overduidelijk een fout van de apparatuur.

Lezen is een mooie zaak: er staat dus overduidelijk dat U NIET op die halte bent ingesjekt, maar al in Dedemsvaart. OF die apparatuur was defect, of u was verdwaald. Enkel de bus mij -nu nog Keolis, kan dit herstellen. Good luck ermee.

Lees zelf eerst eens Bahnrider. Dit zegt hij nota bene zelf in zijn openingspost. En leer dan correct Nederlands alsjeblieft.

Keolis heeft wel vaker moeite met de apparatuur.

Badge +3

Afgezien van de haltes klopt de tijd ook van geen kanten, voor een busrit van ca. 18 minuten naar station Zwolle gevolgd door de treinreis naar Deventer. Die 18 minuten geeft eigenlijk al aan dat het lijn 3 is geweest.

De transactie op Koningin Wilhelminastraat zou nog kunnen kloppen als je iets te vroeg uitcheckt, maar bussen vanaf Caspar Fagelstraat (of vanaf het voetbalstadion voor andere bussen) komen daar helemaal niet.

Reputatie 7
Badge +2

Keolis heeft wel vaker moeite met de apparatuur.

Vooral de apparatuur in het RRReis gebied is uitermate onbetrouwbaar inderdaad en rekent soms nog eerdere ritten mee uit de omloop van de bus. Daar lijkt hier ook sprake van, want zelfs voor Dedemsvaart - Zwolle is de werkelijke ritprijs lager dan wat deze bus gerekend heeft.

Reageer