beantwoord

Foutmelding bij uploaden pasfoto voor nieuwe ov chipkaart

• 12 januari 2018
  • 1 reactie
  • 165 Bekeken

Ik ben al 2 dagen bezig een pasfoto te uploaden voor mijn nieuwe ov chipkaart. Hierover heb ik van NS een brief met instructies gekregen. Eerst meerdere malen geprobeerd met verschillende foto's waarbij geen gezicht werd herkent. toen ik het later nogmaals wilde proberen met weer een ander foto kreeg ik na het uploaden een foutmelding: bad gate way the proxy server received an invalid response from an upstream server. Ik heb het gisteren meerdere malen geprobeerd, ook op een andere computer, maar kreeg steeds deze melding. Nu vandaag weer even geprobeerd, zelfde melding. Telefonisch contact gehad met NS maar daar werd ik niet veel wijzer van. Ik kreeg als oplossing aangeboden via ov chipkaart een duplicaat op te vragen, maar ik wil juist een nieuwe pas met nieuwe foto (foto op oude pas is al 7 jaar oud) Iemand een idee hoe dit op te lossen is?
icon

Beste antwoord door Denice NS 12 januari 2018, 10:40

Hi Jennifer1990. Welkom op het Serviceforum.

Erg vervelend dat het uploaden van je foto niet lukt 😞 Wat je nog zou kunnen proberen is op een reguliere PC/laptop (geen smartphone of tablet) in de internetbrowser de cookies en historie te verwijderen, de browser opnieuw op te starten en het nogmaals te proberen. Een andere oplossing heb ik om eerlijk te zijn helaas niet. Mocht dat nog niet lukken kan je via deze site een nieuwe kaart bestellen. De aanschafkosten kan je achteraf bij ons declareren. Dit gaat het snelste via Twitter, Facebook of Live Chat.
Bekijk origineel

1 reactie

Hi Jennifer1990. Welkom op het Serviceforum.

Erg vervelend dat het uploaden van je foto niet lukt 😞 Wat je nog zou kunnen proberen is op een reguliere PC/laptop (geen smartphone of tablet) in de internetbrowser de cookies en historie te verwijderen, de browser opnieuw op te starten en het nogmaals te proberen. Een andere oplossing heb ik om eerlijk te zijn helaas niet. Mocht dat nog niet lukken kan je via deze site een nieuwe kaart bestellen. De aanschafkosten kan je achteraf bij ons declareren. Dit gaat het snelste via Twitter, Facebook of Live Chat.

Reageer