Hallo. Ik wil me meteen verontschuldigen, aangezien ik niet goed Nederlands spreek, maar ik heb jullie hulp nodig. Ik heb een brief ontvangen van de Nederlandse Spoorwegen waarin ik werd gewaarschuwd dat ze 12 € van mijn bankrekening afschrijven. Dit was een situatie waarbij ik op station Helmond mijn OV-kaart scande, door het tourniquet ging en na het opnieuw scannen van mijn kaart meteen weer terugkwam, ik ging nergens heen. Ik had dezelfde situatie op 16-08-2023, toen ik mijn OV-kaart scande op het station Helmond Brandevoort en, nadat ik van gedachten was veranderd om te gaan, mijn kaart opnieuw scande en nergens heen ging en ik kreeg een factuur: 20 €. Ik begrijp niet waarom dit gebeurt en ik wil natuurlijk geen boete betalen voor iets dat ik niet als mijn schuld zie. Help me het uit te zoeken, alsjeblieft. En vertel eens, kan er een aanpassing plaatsvinden in verband waarmee de ter betaling gefactureerde bedragen komen te vervallen?
Beste antwoord door Tamzin
Bekijk origineel