Bij een vriend van mij werd de ov chipkaart geblokkeerd. Hij heeft in totaal 9x met de helpdesk van de ns en ov chipkaart gebeld. Hij is ook bij de ns-service balie langsgegaan. Dit alles hebt niet geholpen om de kaart te deblokkeren. Sterker nog: in de systemen die ze bij de helpdesk raadplegen is niet te zien dat de kaart geblokkeerd is, maar telkens als hij de kaart bij een automaat probeert op te laden werkt het niet. Het apparaat herkent alleen de keuzedagen maar niet meer het 40% korting abonnement dat hij heeft. Wat kan hij nu het beste doen? De kaart opzeggen en een nieuwe kopen?
Antwoord
geblokkeerde kaart
Beste antwoord door Tochjo
Klinkt als een onbewuste overstap van Dal Voordeel met Keuzedagen op NS Flex Dal Voordeel. Dan kan bij de kaartautomaat geen saldo meer geladen worden, verschijnt alleen ‘Reizen op Rekening’ als product en niet Dal Voordeel, en kan een Keuzedag die al klaarstond nog gebruikt worden.
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.