Geblokkeerde OV-chipkaart

• 19 augustus 2014
  • 10 reacties
  • 735 Bekeken

ik heb een ov kaart maar die is geblokkeert ik heb een paar maanden geleden gebeld . maar ik heb verder niks meer gehoort van ze .dus ik heb een ov kaart waar ik niks mee ken doen .ik wil bij deze alles verwijdert hebben want ik gebruik hem toch niet dank u

10 reacties

Welkom op het forum popkohelmus!

Ik heb iets meer informatie nodig om je verder te kunnen helpen. Staat er op deze geblokkeerde OV-chipkaart nog een NS abonnement die je graag wilt laten beëindigen? In dat geval mag je mij in een privébericht je naam, postcode + huisnummer, geboortedatum, kaartnummer en IBAN + tenaamstelling doorgeven.

P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het subforum OV-chipkaart en de titel aangepast om de vindbaarheid te vergroten.
ik woon in alkmaar
Beste Popkohelmus, ik wil u aanraden om met het potloodje rechts bovenin uw reactie (naast het cijfer 2) uw persoonlijke gegevens te verwijderen en deze informatie in een privébericht aan Inge te sturen. U stuurt een privébericht door op haar naam te klikken en in het volgende scherm op de knop 'Stuur bericht' te klikken.
Dag Popkohelmus, ik heb de persoonlijke gegevens uit je reactie verwijderd. Ik heb een reactie gestuurd via een privébericht!
ik ken het bericht niet verwijderen dat jij mij aan gaf er was geen potlootje achter de 2
Reputatie 7
Badge +4
Als je je muis over je eigen bericht houdt, verschijnt het potloodje.Het is inderdaad links van de 2 in jouw geval.
ik ken het bericht niet verwijderen dat jij mij aan gaf er was geen potlootje achter de 2
Na plaatsing heb je gedurende max. 1 uur de gelegenheid om je bericht aan te passen.
Daarna is het onherroepelijk en kan je zelf niets meer wijzigen of het bericht verwijderen.
Dan kan alleen een moderator je daar nog behulpzaam bij zijn.

Het is ook niet meer nodig, Ramon NS heeft je persoonsgegevens inmiddels verwijderd.

Het is ook niet meer nodig, Ramon NS heeft je persoonsgegevens inmiddels verwijderd.

Wat is erop tegen om antwoord te geven op een vraag die zojuist nog is gesteld? Ook al hebben Inge en Ramon zich inmiddels al een dag eerder met de inhoudelijke kant van de oorspronkelijke vraag bezig gehouden?
Vragen die daarna gesteld worden verdienen ook een antwoord.
Badge

Mijn collega Ramon heeft je persoonlijke gegevens al verwijderd. En als het goed is, heb je nu ook een privébericht ontvangen van Ramon.

Reageer