Vandaag, 11 september 2023, zou ik een chipkaart ontvangen, tot nu toe is mij niets overkomen. vanaf vandaag zou ik met een abonnement met de trein moeten kunnen reizen. Is een e-mail waarin staat dat ik vanaf vandaag mag reizen voldoende als onderdeel van de keuring?
Bladzijde 1 / 1
Welkom bij de NS Community!
Vreemd dat je de kaart nog niet hebt, toevallig heb ik er onlangs ook eentje besteld (via NS) en dat duurde 5 dagen (op een donderdag aangevraagd, dinsdag in de bus).
Op maandag wordt er geen briefpost bezorgd, dus die kaart zal morgen wel komen.
Maar als je abonnement vandaag inging, zie https://www.ns.nl/formulieren/geld-terug.html (vergeten abonnement).
De email waarin je staat is geen vervoersbewijs. Neem telefonisch, via X, Facebook of chat contact op met NS klantenservice en vraag om coupons voor de dagen dat je de kaart niet hebt.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.