beantwoord

Geen facturen

  • 5 december 2014
  • 4 reacties
  • 168 Bekeken

ik heb nu al sinds september een abonnement, er is 2x geld afgeschreven, maar de site wil geen facturen laten zien. Hoe kan dit (opgelost worden)?
icon

Beste antwoord door Bart NS 5 december 2014, 10:33

Wellicht is er een onjuiste koppeling met je contract. Als je me even een privébericht met je NAW-gegevens stuurt, ga ik dit checken. Je stuurt een privébericht door op mijn naam te klikken en kies dan voor 'bericht sturen'.
Bekijk origineel

4 reacties

alles staat op mijn naam (bank etc). kan het komen dat et pas beschikbaar word als ik 18 ben?
Bedankt voor je gegevens. Jij kan de facturen niet inzien in jouw MijnNS-account, omdat jij niet de contracthouder bent. De contracthouder is diegene die het abonnement betaalt. In het MijnNS-account van de contracthouder vind je een overzicht van de in rekening gebrachte facturen.
heb een bericht gestuurd, maar nog geen antwoord?..
Wellicht is er een onjuiste koppeling met je contract. Als je me even een privébericht met je NAW-gegevens stuurt, ga ik dit checken. Je stuurt een privébericht door op mijn naam te klikken en kies dan voor 'bericht sturen'.

Reageer