geen geld op

  • 13 augustus 2019
  • 4 reacties
  • 78 Bekeken

Ik heb geld op Mn ov gezet en is ook afgeschreven van me bank maar het geld is nooit op mijn ov gekomen. Ik kan me ov ook nergens scannen of iets dergelijks

4 reacties

Reputatie 2
Neem even contact op met de klantenservice, ik denk dat wij op het forum hier niet veel aan kunnen veranderen!

Hier wat contact mogelijkheden!
Bellen; 030-7515155
Twitter; https://twitter.com/ns_online
Facebook: https://nl-nl.facebook.com/nederlandsespoorwegen
Alle andere manieren!: http://www.ns.nl/klantenservice/contact
Hoi John12233 en welkom op onze NS Community!

Heb je het saldo binnen het station geladen en daarna geprobeerd in te checken? Dan kan het namelijk zijn dat je per ongeluk hebt uitgecheckt, in plaats van ingecheckt. Dan wordt het instaptarief ingehouden. Het komt soms wel eens voor dat het mis gaat met het saldo laden. Gelukkig zelden! Zou je daarvoor toch even contact op kunnen nemen met de klantenservice? Dan kunnen ze het voor je nakijken. Dit kun je trouwens zelf ook in je Mijn NS account of OV-chipkaart account.
Reputatie 2
@Laura NS Timing hoor precies tegelijk een reactie 😃
Jij was net wat eerder, uhm.daniel. Jij wint! 😉

Reageer