beantwoord

Geen ingehouden instaptarief

  • 14 november 2017
  • 1 reactie
  • 65 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 1 reactie
Hi, Ik heb op 3 oktober 2017 van Amsterdam Zuid naar Schiphol gereisd en ben vergeten uit te checken. Ik heb via mijn NS een aanvraag tot restitutie voor ingediend, maar nadat ik een mail heb gekregen dat de aanvraag ontvangen is, heb ik niks meer gehoord.

In de mail zelf staat dat het ingehouden instaptarief 0 euro is, misschien dat dat er iets mee te maken heeft? Er is trouwens wel 20 euro van mijn OV afgeschreven
icon

Beste antwoord door Arnold NS 14 november 2017, 15:04

Hallo Viral,

Je kunt dan het beste even contact opnemen met de klantenservice. Dit gaat het snelst per telefoon (030-7515155), chat, Twitter (@NS_online) of facebook. Zij gaan dan even met je meekijken wat er aan de hand is en wat ze voor je kunnen betekenen.
Bekijk origineel

1 reactie

Hallo Viral,

Je kunt dan het beste even contact opnemen met de klantenservice. Dit gaat het snelst per telefoon (030-7515155), chat, Twitter (@NS_online) of facebook. Zij gaan dan even met je meekijken wat er aan de hand is en wat ze voor je kunnen betekenen.

Reageer