beantwoord

Geen keuzevakken ophalen (verholpen)

• 14 februari 2015
  • 4 reacties
  • 236 Bekeken

Kan vandaag 14 februari geen keuzedag ophalen. Moet nu noodgedwongen reisplan aanpassen. Niet leuk, wordt vergoed?
icon

Beste antwoord door Marjan NS 14 februari 2015, 11:29

Hallo Fritzzzz, Er is op dit moment een landelijke storing met het ophalen van bestellingen. Je kunt wel gewoon reizen vandaag, alleen dan op saldo. Als je mij dan volgende week even een privebericht stuurt met je NAW gegevens, geboortedatum en kaartnummer vergoed ik de reis. Groet, Marjan
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Even ter controle: heeft u gekozen voor Ophalen keuzedag en verscheen de keuzedag niet of was er iets anders aan de hand? Het werkt doorgaans goed. Als er een keuzedag klaar stond en u reisde er niet mee dan zullen de kosten voor een losse reis niet worden vergoed, vrees ik. NS kan nagaan hoe het zit. De klantenservice kan u helpen en op dit forum een moderator maar op zaterdag duurt het soms wat langer voor ze er zijn.
Station Nijmegen, werd zelfs omgeroepen....
Hallo Fritzzzz, Er is op dit moment een landelijke storing met het ophalen van bestellingen. Je kunt wel gewoon reizen vandaag, alleen dan op saldo. Als je mij dan volgende week even een privebericht stuurt met je NAW gegevens, geboortedatum en kaartnummer vergoed ik de reis. Groet, Marjan
Even ter controle: heeft u gekozen voor Ophalen keuzedag en verscheen de keuzedag niet of was er iets anders aan de hand? Het werkt doorgaans goed. Als er een keuzedag klaar stond en u reisde er niet mee dan zullen de kosten voor een losse reis niet worden vergoed, vrees ik. NS kan nagaan hoe het zit. De klantenservice kan u helpen en op dit forum een moderator maar op zaterdag duurt het soms wat langer voor ze er zijn. nee dit werkt soms niet. Heb ik nu al twee keer gehad. Erg lastig. Als je meerdere malen probeert, dan verdwijnt die keuzedag gewoon om na een half uur of zo, weer te verschijnen. Dit is gewoon een fout in de software. De kaart is gewoon goed en je kunt daarna wel inloggen .... als je maar betaalt.,...!