beantwoord

Geen knop in Mijn NS om een bedrag terug te vragen

• 16 februari 2015
  • 2 reacties
  • 102 Bekeken

Door een nogal slapstick-achtige situatie op station Blaak heb ik vorige week twee keer ingecheckt en maar een keer uitgecheckt: gevolg is dat ik 10 euro armer ben... En in Mijn NS staat er bij die transactie geen knop of link om het bedrag terug te vragen. Hoe los ik dit op?

PS Als je op station Blaak de metro wil nemen richting Schiedam Centrum, dan moet je uitchecken bij NS bij losstaande paaltjes. Als je de metro wil nemen richting Capelle de Terp, dan moet je dat vooral NIET doen en wachten tot je door poortjes heen moet... Doe je het zoals ik, en check je "alvast" uit bij de losse paaltjes, dan sta je dus voor een dicht poortje als je richting Capelle de Terp wil reizen.
icon

Beste antwoord door Herman NS 16 februari 2015, 10:10

Hallo PetraHuijts,

Welkom op het NS Serviceforum. In dit soort situaties komt er inderdaad geen knop te voorschijn om via Mijn NS een claim in te dienen. Wel kun je contact opnemen met NS Klantenservice om een restitutieverzoek in te dienen.

In dit geval kun je mij een privébericht sturen door op mijn naam te klikken en vervolgens te kiezen voor 'stuur bericht'. Wil je in je bericht jouw NAW-gegevens, geboortedatum, OV-chipkaartnummer, IBAN-nummer, reisdatum en het traject vermelden?

Vriendelijke groet,
Herman NS
Bekijk origineel

2 reacties

Hallo PetraHuijts,

Welkom op het NS Serviceforum. In dit soort situaties komt er inderdaad geen knop te voorschijn om via Mijn NS een claim in te dienen. Wel kun je contact opnemen met NS Klantenservice om een restitutieverzoek in te dienen.

In dit geval kun je mij een privébericht sturen door op mijn naam te klikken en vervolgens te kiezen voor 'stuur bericht'. Wil je in je bericht jouw NAW-gegevens, geboortedatum, OV-chipkaartnummer, IBAN-nummer, reisdatum en het traject vermelden?

Vriendelijke groet,
Herman NS
En wanneer gaan jullie de tekst aanpassen op jullie website dat dit wel kan ? Dat kan je mooi doen las er toch onderhoud wordt gepleegd, zo moeilijk is het niet hoor om een tekst aan te passen.

Reageer