beantwoord

Geen korting ontvangen (40% voordeelabonnement)

• 2 december 2014
  • 4 reacties
  • 185 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 1 reactie
Hallo,

Het is heel raar. Ik heb een 40% dalurenabonnement en vorige week vrijdag heb ik hier vóór 6:30 uur gebruik van gemaakt. Toch werd het volledige bedrag voor de rit afgeschreven. Mijn medereiziger met hetzelfde abonnement heeft wel korting gekregen.

Waarom is er geen optie in "NS reishistorie" om hier een claim over in te dienen? De OV-chipkaart website en hun klantenservice verwijzen steeds naar MijnNS, maar het is niet eens mogelijk (wel als je een vertraging hebt gehad). Wat moet ik nu doen?
icon

Beste antwoord door Marjan NS 2 december 2014, 09:00

Hallo Evg,

Welk abonnement heb je precies? Als je recht had op korting kan je dit laten corrigeren door contact op te nemen met de klantenservice of je mag mij een privebericht sturen met je NAW gegevens, geboortedatum en kaartnummer. Dan ga ik het even voor je nakijken. Je kunt mij een privebericht sturen door op mijn naam te klikken en daar te kiezen voor 'Stuur bericht'.

Groet,
Marjan
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 1
Het is erg belangrijk om duidelijk te weten wat voor een abo je precies hebt
want het oude voordeeluren abo geeft geen korting voor 6.30 uur in tegenstelling tot
het Dalvoordeelabo die bij inchecken voor 06.30 uur wel korting geeft.
Is er iets niet goed gegaan en had je idd korting op het moment van inchecken kan je de
klantenservice NS bellen nr 0307515155.
Reputatie 1
Wellicht kan je ook wachten tot een moderator het oppakt en eea voor je gaat uitzoeken.
Hallo Evg,

Welk abonnement heb je precies? Als je recht had op korting kan je dit laten corrigeren door contact op te nemen met de klantenservice of je mag mij een privebericht sturen met je NAW gegevens, geboortedatum en kaartnummer. Dan ga ik het even voor je nakijken. Je kunt mij een privebericht sturen door op mijn naam te klikken en daar te kiezen voor 'Stuur bericht'.

Groet,
Marjan
Hallo Evg,

Groet,
Marjan

Beste Marjan,

Bedankt voor je snelle reactie. Ik heb je net een privebericht gestuurd.

Reageer