beantwoord

Geen korting traject-maand kaart) berekend over reis buiten traject.

• 21 december 2016
  • 7 reacties
  • 316 Bekeken

Reputatie 1
Goedendag,

op 2 december heb ik een treinreis gemaakt en voor 4 uur ingechecked en mijn maand-traject kaart was geldig. Normaal gaat dit wel goed, helaas is er nu geen korting over mijn reis berekend.

Bij wie kan ik terecht voor dit soort problemen ? Ik zie in mijnns alleen de optie 'aanvragen geld terug bij vertraging'.

Alvast bedankt.
icon

Beste antwoord door Annewil NS 29 december 2016, 13:51

De gemiste korting is teruggestort naar Petraaah 🙂
Bekijk origineel

7 reacties

Hallo Petraaah, vervelend dat dit mis is gegaan. Ik kijk het graag voor je na. Je kunt mij een privébericht sturen met je naam, postcode + huisnummer, geboortedatum en OV-chipkaartnummer. Een privébericht sturen doe je door op mijn naam te klikken en dan te kiezen voor "Stuur Bericht".
Hoi Petraaah, op welk traject heb je gereisd? En heb je met meerdere vervoerders gereisd?
Dit soort problemen kun je idd niet aangeven op een standaardformulier. Gelukkig biedt Annewil al hulp aan!
De gemiste korting is teruggestort naar Petraaah 🙂
Reputatie 7
Badge +3
Maar wat was er nou gebeurd?
Dat is niet helemaal duidelijk op te maken uit deze reisgegevens. Waarschijnlijk heeft Petraah eerst met een andere vervoerder gereisd.
Reputatie 6
Badge +1
Toevalig met Connexxion op de Valleilijn gereisd? Dat is een bekend OV Chipkaart probleem bij Traject Vrij...
Reputatie 1
Helaas is er afgelopen vrijdag voor hetzelfde traject weer te veel berekend in mijnns.nl (Nijmegen-Dordrecht). Mijn maand-traject kaart was geldig en ik heb buiten de spitsuren ingechecked....

Reageer