beantwoord

Geen reisgeschiedenis NS

• 12 november 2019
  • 3 reacties
  • 51 Bekeken

Geachte,

Ik kan de reisgeschiedenis van mijn ov-chipkaart niet inzien.

Ik heb verschillende vergeten uit-checks waarvan ik graag (zo snel mogelijk aangezien er een limiet qua tijd op zit, wat mij al aardig wat geld heeft gekost) het geld terug krijg.

Ik heb zoals gesuggereerd in andere topics andere gekoppelde OV-chipkaarten al verwijdert, en de kaart verwijdert en opnieuw gekoppeld. Beide oplossingen werken echter niet, en op 2 reizen na, kan ik van de afgelopen maanden geen enkele reizen zien, enkel momenten waarop ik het saldo handmatig oplaadde. Ik gebruik de kaart sinds februari 2019, en vanaf midden oktober heb ik er veel mee gereisd.

Ik zou een oplossing erg op prijs stellen.

icon

Beste antwoord door Maxime NS 12 november 2019, 21:07

Hallo DeinDo, welkom op de NS Community.

Gaat het dan om reizen met NS of met andere vervoerders? Als het om andere vervoerders gaat, dan kan je het niet via onze site inzien maar wel via OV-chipkaart

Bekijk origineel

3 reacties

Hallo DeinDo, welkom op de NS Community.

Gaat het dan om reizen met NS of met andere vervoerders? Als het om andere vervoerders gaat, dan kan je het niet via onze site inzien maar wel via OV-chipkaart

Dank, u heeft het in één keer bij het rechte eind! Was even vergeten dat de reizen met Arriva waren inderdaad;P

Kan gebeuren, fijn dat je weet hoe je nu verder kan :).

Reageer