beantwoord

geen reishistorie zichtbaar op mijn kaartnummer

• 3 maart 2020
  • 6 reacties
  • 165 Bekeken

Wanneer ik inlog zie ik dat er geen reistransacties bekend zijn van vorige maand (ook niet bij andere maanden trouwens). Ik heb wel gereisd in februari. Is er een storing?

icon

Beste antwoord door Maxime NS 3 maart 2020, 14:25

Hallo Jan v Doorn, welkom op de NS Community. 

Er was inderdaad een kleine storing. Mijn excuses voor het ongemak. Inmiddels is deze gelukkig verholpen. Kan je nu wel je reistransacties inzien? 

Bekijk origineel

6 reacties

Hallo Jan v Doorn, welkom op de NS Community. 

Er was inderdaad een kleine storing. Mijn excuses voor het ongemak. Inmiddels is deze gelukkig verholpen. Kan je nu wel je reistransacties inzien? 

Reputatie 5
Badge

Als je mogelijk heel recent op een nwe chipkaart bent overgestapt: dan moet je die eerst met dat nr handmatig invoeren voordat je pas de reisjes ermee kan inzien.

helaas heb ik nog steeds dezelfde melding. Geen reistransacties bekend

Sinds gistermiddag lagen de systemen helaas wederom plat, Jan v Doorn, maar ik heb zojuist een bericht gekregen dat alles weer zou moeten werken.

Indien jij nog steeds problemen ondervindt, wil ik je adviseren om contact op te nemen met onze Klantenservice. Mogelijk is er bij jou dan meer aan de hand. We zijn telefonisch bereikbaar (030-7515155), via Twitter en Facebook, of je kunt een chatgesprek starten (optie rechtsboven).

Nog steeds hetzelfde maar op de site van OV chipkaart mijn NS kaart gekoppeld en toen kon ik op deze site wel mijn reishistorie zien.

Inmiddels heb ik weer meer informatie mogen ontvangen en het blijkt iets uitgebreider te zijn dan we eerder dachten. Er is inderdaad nog steeds een storing gaande.

Wel fijn dat je de reishistorie via de OV-chipkaart hebt in kunnen zien.

Reageer