beantwoord

Geen respons op klacht

• 5 augustus 2014
  • 2 reacties
  • 204 Bekeken

Beste,

Vorige week 29 juli een mail gestuurd m.b.t. mijn ov chipkaart. Er zijn rare afschrijvingen gedaan van 20 euro omdat ik op een ' onbekende station' heb in en uitgecheckt: Alphen aan den Rijn en Amsterdam Lelylaan.
Heb via nszakelijk@ns.nl heb ik de mail gestuurd, kreeg gelijk een bevest. van Rob Sluijsmans dan er BINNEN 3 werkdagen contact opgenomen zou worden, niet gebeurd. Op welke manier wordt mijn klacht wel in behandeling genomen?
Marc
icon

Beste antwoord door Inge NS 5 augustus 2014, 18:23

Welkom op het forum MarcKrogt!

Er is inderdaad helaas een achterstand in het verwerken van inkomende e-mails. Aangezien het om een zakelijke kaart gaat, kan ik je helaas niet verder helpen. Ik wil je daarom aanraden om even af te wachten of telefonisch contact op te nemen met de afdeling Zakelijk. De afdeling is van maandag t/m vrijdag te bereiken van 08:30 - 17:00. Excuses voor het ongemak!

P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het subforum OV-chipkaart. Daar komt je vraag het beste tot zijn recht.
Bekijk origineel

2 reacties

Zie ook dit topic. Volgens mij is de halve klantenservice van NS op vakantie, dus is er een redelijke achterstand.
Welkom op het forum MarcKrogt!

Er is inderdaad helaas een achterstand in het verwerken van inkomende e-mails. Aangezien het om een zakelijke kaart gaat, kan ik je helaas niet verder helpen. Ik wil je daarom aanraden om even af te wachten of telefonisch contact op te nemen met de afdeling Zakelijk. De afdeling is van maandag t/m vrijdag te bereiken van 08:30 - 17:00. Excuses voor het ongemak!

P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het subforum OV-chipkaart. Daar komt je vraag het beste tot zijn recht.

Reageer