beantwoord

Geen saldo bij uitchecken Connexion streekvervoer

  • 2 januari 2018
  • 27 reacties
  • 953 Bekeken


Toon eerste bericht

27 reacties

Het negatieve saldo _zou_ geen invloed mogen hebben op de werking van de Businesscard, omdat de reisproducten op de kaart alle transacties afvangen zonder saldovoorwaarden. Helaas blijkt die implementatie dus niet altijd goed te zijn, en daarom lijkt het mij erg verstandig om te zorgen dat het saldo alsnog weer 0 wordt. Mocht je in de buurt van een NS Servicebalie komen, dan kan je het zeker proberen. Garanties durf ik niet te geven, de ervaringen zijn erg wisselend.

Voor zover bekend is het probleem bij Connexxion nog niet opgelost 😞
Ik heb hetzelfde probleem met mijn NS Business Card maar dan bij Bravo (rondom Eindhoven). Geeft 'saldo te laag' aan terwijl ik op saldo wil reizen (en niet anders kan). Heb overigens ook een voordeelkaart voor de lokale bus.
Wel heel vervelend, aangezien ik dan de volle mep moet betalen (3,98 euro voor zelfs maar een klein stukje) terwijl het niet mijn fout is.

Heb nu connexion, @OVChipkaart en NS Zakelijk aangeschreven. Ben benieuwd wie mijn buskaartjes gaan vergoeden.

Reageer