beantwoord

geld te weinig

• 10 juni 2019
  • 4 reacties
  • 187 Bekeken

Hallo, ik had €1,80 op m'n OV staan, nu heb ik 15 euro erop gezet maar is mijn saldo ineens 13,40.. Weet iemand hier iets van, een oplossing? Want loop nu me geld mis!
icon

Beste antwoord door Momo 10 juni 2019, 11:04

Heb je al je reishistorie bekeken op OV-chipkaart.nl of je laatste 10 transacties via een automaat? Misschien je daar iets staan wat niet klopt.
Bekijk origineel

4 reacties

Badge +3
Heb je (na een treinreis) toevallig binnen de poortjes die € 15,- opgeladen en daarna uitgecheckt?

Dan kan je inderdaad € 13,40 overhouden. Ook als je € 15,- oplaadt als je kaart € 1,60 negatief stond. Een kaart mag tot € 4,- in de min komen.

Via https://www.ov-chipkaart.nl/mijn-ov-chip/mijn-ov-reishistorie.htm kan je alles zien wat er met je kaart gebeurd is, waar en wanneer en wat je saldo toen was.
Reputatie 4
Heb je misschien aangevuld tot €15 en had je er geen €1,80 maar €1,60 op staan?
Goedemiddag Milan0987654321 en welkom bij de NS Community!

Zonder de gegevens in te zien is het lastig om te zeggen waar dit vandaan komt. Zoals Momo al aangaf kun je het beste je transacties via je Mijn OV-Chip account controleren om te achterhalen wat er misschien is misgegaan. Als er een NS transactie blijkt fout te zijn gegaan kun je daarvoor contact op nemen met onze Klantenservice.
Reputatie 7
Badge +3
Heb je al je reishistorie bekeken op OV-chipkaart.nl of je laatste 10 transacties via een automaat? Misschien je daar iets staan wat niet klopt.

Reageer