beantwoord

Geld terug bij foutief uitchecken

• 3 december 2019
  • 1 reactie
  • 36 Bekeken

Hi NS,

Gisteren (2 december 2019) heb ik foutief uitgecheckt op Rotterdam Centraal, waardoor er direct €10,- van mijn rekening is afgeschreven. Ik las op internet dat dit gekomen is doordat ik  bij de poortjes op station Rotterdam Centraal an de uitcheckzijde hebt uitgecheckt zonder dat er een check-in geregistreerd was. De reden van mijn check-uit, was doordat ik uit Londen kwam en een geprint ticket had voor die trein, maar bij het uitchecken uit automatisme mijn normale ov greep om uit te checken en vergat dat ik mijn uitgeprinte a4 had moeten scannen.

Kunnen jullie de 10 euro terug naar mij overmaken? En waarheen moet daarvoor mijn gegevens opsturen? Ik hoop dat jullie dit voor mij willen oplossen!

Groetjes,
Simone

icon

Beste antwoord door Sanne NS 3 december 2019, 18:45

Hoi Simone Callaert  en welkom op de NS Community! 

Een foutje maken is menselijk en gelukkig voor jou is deze vaak redelijk snel op te lossen. De klantenservice kan je hierbij het beste helpen. Je kan contact met ons opnemen via: FacebookTwitterChat of telefonisch op het nummer: 030 751 51 55.

Bekijk origineel

1 reactie

Hoi Simone Callaert  en welkom op de NS Community! 

Een foutje maken is menselijk en gelukkig voor jou is deze vaak redelijk snel op te lossen. De klantenservice kan je hierbij het beste helpen. Je kan contact met ons opnemen via: FacebookTwitterChat of telefonisch op het nummer: 030 751 51 55.

Reageer