Geld terug bij mislukte in-/uitcheck

  • 24 september 2014
  • 2 reacties
  • 499 Bekeken

Ik kan niet terugvinden in mijn reishistorie waar ik een claim kan indienen om geld terug te krijgen bij een mislukte in of uit-check. Bij mijn andere reizen staat wel overal hoe je geld terug moet vragen bij vertraging maar voor de mislukte in of uit-check kan ik het niet vinden, hoe kan ik dit regelen via mijn reishistorie?

2 reacties

Je zou eens een poging kunnen wagen bij de Klantenservice: 030 751 51 55
Of anders wachten tot een moderator van dit forum contact met je opneemt.
Welkom op het forum astridv!

Als je niet hebt uitgecheckt, kan je via Mijn NS restitutie aanvragen. Bij een vergeten check-in is dit niet mogelijk. Als je mij in een priv├ębericht je naam, postcode + huisnummer, geboortedatum, kaartnummer, het afgelegde traject en je IBAN + tenaamstelling doorgeeft, ga ik je verder helpen.

P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het subforum OV-chipkaart. Daar komt je vraag het beste tot zijn recht.

Reageer