beantwoord

Geld terug bij onjuiste afschrijving OV

  • 15 maart 2020
  • 1 reactie
  • 120 Bekeken

Ik heb op 1 maart met een anonieme OV chipkaart moeten reizen, en heb toen 20 euro op mijn chipkaart bij een OV oplader in Nijmegen gezet. Het apparaat had een foutmelding toen ik probeerde te betalen, en heb het met een ander apparaat daarna gedaan. Ik zie net dat ik voor die eerste keer waar een foutmelding bij zat ook voor afgeschreven werdt, terwijl er geen geld op mijn OV chipkaart kwam te staan. Hoe kan deze 20 euro terugkrijgen?

Met vriendelijke groet, Mart L.

icon

Beste antwoord door Sascha NS 15 maart 2020, 16:12

Goedemiddag Mart.L. Welkom bij de NS Community.

Als het saldo niet correct op je OV-chipkaart is gekomen wordt dit over het algemeen binnen enkele dagen automatisch teruggestort op je bankrekening. Indien dit eind volgende week nog niet is gebeurd wil ik je verzoeken om contact op te nemen met onze Klantenservice.

Bekijk origineel

1 reactie

Goedemiddag Mart.L. Welkom bij de NS Community.

Als het saldo niet correct op je OV-chipkaart is gekomen wordt dit over het algemeen binnen enkele dagen automatisch teruggestort op je bankrekening. Indien dit eind volgende week nog niet is gebeurd wil ik je verzoeken om contact op te nemen met onze Klantenservice.

Reageer