beantwoord

Geld terug bij per ongeluk inchecken?

Ik heb afgelopen zaterdag blijkbaar ingecheckt in utrecht, terwijl ik een groepsretour had. Ik had dus al betaald voor mijn reis. Ik heb dit waarschijnlijk automatisch en onoplettend gedaan en was hier niet van bewust. Hierdoor heb ik er dus ook niet aan gedacht om uit te checken.

Kan ik de volledige 20 euro terugkrijgen van ns? Lijkt mij redelijk, omdat er op de site staat dat als je te veel betaald hebt voor de reis, je dit geld terug kan krijgen. Nu is het dus zo dat ik 20 euro te veel heb betaald.
icon

Beste antwoord door Thom 15 september 2014, 15:04

U kunt hiervoor het beste contact opnemen met de Klantenservice: 030 751 51 55. Het is geen duur betaalnummer.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4
U kunt hiervoor het beste contact opnemen met de Klantenservice: 030 751 51 55. Het is geen duur betaalnummer.
Hallo TheFlex, welkom op het NS Serviceforum. Je zou inderdaad contact op kunnen nemen met de Klantenservice om een claim in te dienen, zoals Thom aangeeft. Ook zou je mij een privébericht kunnen sturen met je NAW-gegevens en ov-chipkaartnummer, dan kijk ik het graag voor je na.

Reageer